fredag 11 februari 2011

Tillbakablick - 2011 och 2010

Jag ser tillbaka på mina inlägg. Lustigt egentligen, men bara några få meningars placering påminner mig om exakt hur hektiskt det var när jag skrev det och det inlägget. "BRO!" skriker ett inlägg och så en hastig länk till den nyheten. Inga bilder. Bilder är lyx (innefattar en scroogling och lite fingermålning i Paint eller Gimp, det är så Ubuntus motsvarighet heter om jag minns rätt). Men men, jag återupptar gigandet (det är inget löfte, det är ett faktum) mer i vår än i vintras (EN ÖKNING MED EXAKT 300%) och då blir det fler kvalitativa inlägg hoppas jag. Min Nokia och jag håller fortfarande på att lära känna varandra, så några halvgoda kameramobilbilder är att räkna med. Närmast på tur står alltså ett gig på El Mundo den 14:e mars, sen tänkte jag droppa förbi några andra ställen i stan (nu tvivlar jag på att någon Göteborgare eller Norrlänning följer bloggen särskilt aktivt - men ett förtydligande har ju aldrig skadat. Denna blogg är Stockholms-baserad) innan de stänger för sommaren. Förresten, jag gjorde en (fortfarande aktuell vad jag vet) lista på vilka klubbar i stan som är aktiva i dag  - dags för en ny känner jag! Vi börjar i södra Sverige. Återkommer om det.

Inga kommentarer: