fredag 19 november 2010

Måndag 22/11

tisdag kl 20. Då kör jag standup för första gången på evigheter! Jag kan avslöja att det blir på Sugar bar i Stockholm, och här är den eminenta (och ovanligt långa) komikerlistan:


MC: Ingella Metvåell

Jana Hilding









Zackarias Branzell









Zerina Juveus









Erik Keding









Eric Löwenthal









Leif Eriksson









Martin Krantz, ca 2-3 min









paus









Jim Croon









Caroline Lindeberg









Niclas Fors









Jonas Lindh









Hanna Danmo









Martin Krantz, ca 2-3 min









paus









Per Löfgren









Leo Riggebo









Anders Norin









Leif Sandqvist









Malena Rosengren









Joakim Thörn









Martin Krantz, ca 2-3 min


...jag sa ju att den skulle vara lång!

Inga kommentarer: