fredag 28 maj 2010

På Kafé Klaver

Grattis: Philip Haglund (inte den här Philip Haglund),
Karin Ingströmer och Paul "Palle" Strömberg. Jag har sett er live och ni är
mina svenska favoritkomiker.  

Philip - jag hoppas du har mer material som bygger på skämt
och inte på ljud,
även om ljuden är jättebra. Palle, kul att du tar ut din frustration som
högstadielärare på scen;  jag och Haglund hoppas att du inte är sådär som lärare.

Eloge till Paul del Valle, som inte har anlitat ett produktionsbolag
utan har betalat en teater själv för att få uppträda där i september. Vi håller tummarna.

Jag uppträdde med nytt material som behöver slipas på, håll
tillgodo med en bild från Boulevardteatern som har
tagits av Anders Celin. (Getty Images nästa?)


Och tack för din peptalk, Anna! Det är nu officiellt: jag har potential.

















Inga kommentarer: